Skip to Content

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.
Begrijpelijkheid In Communicatie.2000

Het is tijd voor begrijpelijkheid

Wat is de balans tussen begrijpelijk, helder formuleren en een oplossingsgerichte houding in de communicatie met klanten die een betalingsachterstand hebben? Door inzichten vanuit de wetenschap en de praktijk geven wij je tips, waardoor de financiële problemen van deze groep niet groter worden. En wij presenteren het communicatieformat om het proces bij wanbetaling duidelijk toe te lichten aan jouw klant.

Samenwerken (klein).JPG

Coöperatiedag 2018 'Verenigd vooruit!'

De jaarlijkse coöperatiedag voor onderlingen en coöperatieve verzekeraars staat dit jaar in het teken van ‘samenwerken’. Samenwerking om gezamenlijke doelen te bereiken. Op welke gebieden kan dat? En hoe dan? En hoe kijkt de consument naar een onderlinge? Meld u nu aan!

Samenwerken (klein).JPG (1)

Coöperatiedag 2017

‘De Onderlinge Verzekeraar in 2025’, de daarbij behorende strategische agenda, tijdgeesttrends én klantenbinding. Deze onderwerpen komen allemaal voorbij op onze Coöperatiedag. Die mag u niet missen!