Livestream De kracht van Klantgedrevenheid - 5 jaar VerzekeraarsInBeeld

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden, Log in om toegang te krijgen tot deze content

Livestream De kracht van Klantgedrevenheid - 5 jaar VerzekeraarsInBeeld

Inclusief de bekendmaking van de winnaars van VerzekeraarsInBeeld 2020

Klantvriendelijkheid en klantgerichtheid worden door klanten steeds meer als de norm gezien. Goedlopende werkprocessen als claimbehandeling zijn een hygiënefactor: het minimum. Oprechte empathie tonen en begrip hebben voor je klanten betekent een stapje meer zetten. Oftewel klantgedreven zijn.

Maar hoe zorg je ervoor dat je als organisatie niet alleen de verwachtingen van je klanten waarmaakt, maar deze ook overtreft? Wat kun je als organisatie of medewerker doen om klantgedrevenheid echt een plek te geven in de organisatie en het verhaal van de klant mee te nemen in alle besluiten in je organisatie? En welke rol speelt klantfeedback hierin?

Deze vragen en meer komen aan bod tijdens de Livestream ‘De kracht van Klantgedrevenheid - 5 jaar VerzekeraarsInBeeld’, waarin we niet alleen de resultaten van VerzekeraarsInBeeld 2020 lanceren, maar ook willen inspireren met concrete tips & tricks, handvatten en use cases rondom het thema Klantgedrevenheid.

Meld je aan! Aanmelden kan t/m vrijdag 20 november a.s., 12.00 uur.

Programma
Aanvang:     15:00 uur
Duur:           max. 1 uur

  • Opening door: Steven Robijn, Adviseur Opleidingen & Kennisactiviteiten Verbond van Verzekeraars
  • Klantgedrevenheid vanuit organisatiewetenschappelijk perspectief, door Prof. Dr. Ed Peelen, hoogleraar Direct Marketing/CRM aan de Universiteit van Amsterdam: Wat verwachten klanten nu eigenlijk? Wat betekent het voor een organisatie als je klantgedreven werkt? Wat doet dit met de beoordeling door en loyaliteit/betrokkenheid van klanten? Oftewel: hoe zorg je ervoor dat het in de hele organisatie en in alle processen geïntegreerd wordt en doorleefd wordt door je medewerkers?
  • Lancering VerzekeraarsInBeeld 2020, door Niels Berndsen, Regional Director Customer Experience bij Kantar:
  • Wie zijn de nrs 1 bij de sectoren Schade en Leven?
  • Welke ontwikkelingen zien we in 5 jaar VerzekeraarsInBeeld?
  • In gesprek met partijen binnen en buiten de sector over het thema Klantgedrevenheid. Wat kunnen we leren van bedrijven die succesvol zijn in het klantgedreven werken? Met o.a. Laura Willems, Operations Manager bij Carglass.
  • Vragen
  • Afsluiting

Bestemd voor
Deze livestream wordt georganiseerd voor leden en andere geïnteresseerden.
Deelname is vooral interessant voor managers, leidinggevenden en andere beleidsbepalers en medewerkers van afdelingen die zich bezighouden met de klant, bijvoorbeeld communicatie, productontwikkeling, klantcontact, schadebehandeling, marketing, marktonderzoek, etc.

Kosten
Voor medewerkers werkzaam bij een lid van het Verbond van Verzekeraars zijn aan deelname geen kosten verbonden.

Voor overige geïnteresseerden bedragen de kosten € 99,00 (excl. BTW).
Op deze bijeenkomst zijn de Algemene Voorwaarden van Dienstverlening Verbond BV van toepassing. Door inschrijving verklaar je je akkoord met de Algemene Voorwaarden van Dienstverlening Verbond BV. Vanaf inschrijving geldt een bedenktermijn van 14 dagen.

Hoe werkt deze livestream?
Tijdens de livestream kun je als deelnemer de sprekers zien en horen. Ook kun je vragen stellen en opmerkingen maken, door de vraag-en-antwoordfunctie te gebruiken.
De sprekers kunnen jou níét zien en horen. De binnenkomende vragen worden beoordeeld door een moderator, die een selectie maakt en deze voorlegt aan de presentatoren.

Hoe kun je deelnemen aan de livestream?
Je moet je apart voor deelname aanmelden.
Na je aanmelding ontvang je van ons nadere instructies en de link om deel te kunnen nemen.
Kun je op het moment van de livestream niet kijken? Geen probleem! De stream is ook terug te kijken op een moment dat het jou wél uitkomt, alleen is er dan geen live interactie meer mogelijk. Ook daarvoor moet je je wel hebben aangemeld.

Nadere informatie en vragen
Voor nadere informatie of met vragen kun je contact opnemen met Patricia Swienink. Aan haar kun je eventueel ook reeds vooraf vragen sturen, dan kan hiermee bij de voorbereiding zoveel mogelijk rekening worden gehouden.

Complianceregeling Mededinging
Deelnemers aan dit evenement vallen onder de Complianceregeling Mededinging van het Verbond en worden geacht zich te houden aan de geldende mededingingsregels en met de inhoud van de regeling bekend te zijn.

Privacyverklaring
De Insurance Academy is onderdeel van het Verbond van Verzekeraars. Op de verwerking van persoonsgegevens die aan de Insurance Academy worden verstrekt is daarom de privacyverklaring van het Verbond van Verzekeraars van toepassing. Artikel 5 van die verklaring handelt specifiek over gegevens die worden verstrekt in het kader van deelname aan een activiteit of bijeenkomst van het Verbond (de Insurance Academy).