Klantcommunicatie 2020: Mens versus Machine
De ontwikkelingen gaan razendsnel, de grenzen tussen gerobotiseerd en menselijk contact vervagen. Maakt de inzet van chatbots en kunstmatige intelligentie het contact met de consument warmer/persoonlijker of juist killer/afstandelijker? Welke ervaringen zijn er opgedaan met geautomatiseerd communiceren binnen en buiten de sector?
De tweede bijeenkomst die het Verbond belegt in het kader van het drieluik klantcommunicatie 2020 staat in het teken van geautomatiseerd communiceren met de klant en er zijn nog maar een paar plaatsen te vergeven. Dus wees er snel bij als u nog wilt aansluiten.
Bestemd voor
Deelname is alleen mogelijk voor medewerkers die werkzaam zijn bij bedrijven die aangesloten zijn bij het Verbond van Verzekeraars.
Kosten
Voor medewerkers werkzaam bij een lid van het Verbond van Verzekeraars zijn aan deelname geen kosten verbonden.
Programma
13.30 uur Inloop
14.00 uur High-tech welkom door Harold Herbert, directeur VVV en ‘Pepper’ (gehost door
Pergamento)
14.10 uur Presentatie uitkomst consumentenonderzoek, Mathieu Veldhuizen, Insites
14.25 uur Lotte Willemsen, professor Applied Sciences aan de Hogeschool Utrecht over de
‘menselijke factor in digitaal gedreven organisaties’.
14.55 uur Wim Rampen Chief Marketing Officer CX Company: implementatie van chatbot en
Artificial Intelligence in verschillende bedrijfssectoren: trends.
15.25 uur Pauze
15.45 uur Hervatting: filmpje!
15.50 uur ‘Even Apeldoorn bellen’, de ervaringen van Centraal Beheer met chatbot Evelien
Bart Boere, hoofd service en sales en Annemiek Bakker, expert digital change
16.20 uur Deelsessies aan de hand van stellingen
16.50 uur Terugkoppeling, afsluiting Harold Herbert
17.00 uur Borrel
Informatie met betrekking tot de eerste bijeenkomst in deze reeks (‘Slecht nieuws, en dan?’) vindt u hier
Complianceregeling Mededinging
Deelnemers aan dit evenement vallen onder de Complianceregeling Mededinging van het Verbond en worden geacht zich te houden aan de geldende mededingingsregels en met de inhoud van de regeling bekend te zijn.