Skip to Content

(Junior) secretaresse

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.

38 uur per week, Den Haag (combinatie thuiswerken)

 

Start je carrière als secretaresse op de allerleukste plek!

Wij hebben jou nodig: een secretaresse met een frisse blik op zaken. Ervaring vinden we minder belangrijk dan een aangeboren talent voor efficiënt werken. We beloven je een leuk team, aantrekkelijke werkplek waarbij je ook thuis mag werken en een mooi salaris met extra’s. Klinkt goed, toch?


Wij zijn het Verbond van Verzekeraars. We behartigen de belangen van alle verzekerings-maatschappijen in Nederland. Maar we doen nog veel meer. We adviseren de overheid en andere belangrijke organisaties over hoe ons land veiliger kan worden. Veiliger om te wonen, te werken en te leven. Iedereen in Nederland wordt daar uiteindelijk beter van. Wij vinden onze missie heel belangrijk en het motiveert ons enorm. Daarnaast vinden we het werk ook enorm leuk, dat proef je in de werksfeer die hier hangt. In totaal werken hier 108 personen. Het secretariaat bestaat uit dertien collega’s, aangestuurd door een teammanager die altijd voor iedereen klaar staat. Wordt dit jouw team?


Jouw werkdag

Hou je van afwisseling? Dan ga je het heerlijk vinden om onze secretaresse te zijn. We zetten de belangrijkste taken even op een rijtje

  • Je beheert zelfstandig de agenda’s van verschillende managers en communiceert met hen over het (her)plannen van vergaderingen, afspraken en calls (MS Teams).
  • Er wordt veel vergaderd. Daar heb jij een belangrijke taak in. Je organiseert de vergaderingen en reserveert conferentieruimtes en eventueel een lunch, borrel of diner. Je bereidt de stukken voor, waarbij je samenwerkt met collega’s om deze tijdig gereed te hebben en te verspreiden onder alle deelnemers.
  • Je bewerkt diverse soorten administratieve gegevens in het CRM-systeem.
  • Je beantwoordt de (digitale) post.

Dat zijn best veel verantwoordelijkheden. En je werkt hierin behoorlijk zelfstandig. Maar wees gerust: je hebt altijd een team van ervaren collega’s achter je die je graag helpen en ondersteunen.


Dit ben jij:

  • Een administratieve opleiding op mbo-4 niveau past heel goed bij deze functie. Je kunt heel goed met Microsoft 365 overweg en spreekt en schrijft goed Nederlands.
  • Heb je werkervaring? Dat is mooi meegenomen. Maar wanneer je net je opleiding hebt afgerond, is dit ook een mooie plek om je carrière te starten.
  • Wie ben jij als persoon? Graag bereid om anderen te helpen, flexibel en zelfstandig werken, altijd op zoek naar manieren om iets beter te doen. Dat vinden we belangrijk.
  • Je bent minimaal vier dagen in de week beschikbaar.


Wat wij jou bieden:

  • Je krijgt een jaarcontract dat we graag omzetten in een vast contract, wanneer de klik wederzijds is.
  • Het salaris is afhankelijk van kennis en ervaring, tussen €2700 en €3100 per maand (schaal 4) met ruimte om door te groeien naar schaal 5 (maximum €3350).
  • We hebben een vaste 13e maand en vakantiegeld over 13 maanden, veel vakantiedagen, een mooie thuiswerk- en reiskostenvergoeding. Je krijgt een iPhone met abonnement en laptop van de zaak.
  • Er is ruimte om je werktijden in te delen, zoals dat bij jou past. Waar wil je werken? Ons kantoor in Den Haag is goed bereikbaar en heel gezellig. Maar thuiswerken kan ook. We vinden hier samen onze weg wel in.
  • Wij zijn altijd in ontwikkeling en we stimuleren jou ook om je te blijven ontwikkelen. Er is altijd een luisterend oor voor jouw ideeën. Leergierigheid vinden we een geweldige eigenschap, dus als je extra opleiding wilt, komen we je daar graag in tegemoet.
  • Wij zijn gevestigd naast NS-station Mariahoeve. Kom je met eigen vervoer dan kun je gebruik maken van een fietsenstalling en parkeergarage onder ons kantoorpand.

Laten we kennismaken

Is deze uitdaging precies wat je zoekt? Dan zien wij je sollicitatie graag tegemoet. Je kunt je motivatie en CV via deze link insturen ter attentie van Marianne Vink. Wil je eerst nog wat meer weten over de functie of onze organisatie? Bel gerust met Marianne Vink, Teammanager Secretariaat, 070 333 86 31 of met Miranda Lugtigheid, secretaresse HR, 070 333 86 51. Je kunt natuurlijk ook kijken op onze website: Werken bij het Verbond (verzekeraars.nl).


Omdat wij de verbinding van de belangen van verzekeraars met die van de samenleving hoog in ons vaandel hebben staan, wil het Verbond zelf ook een afspiegeling van de samenleving zijn. Wij geloven erin dat een divers personeelsbestand van toegevoegde waarde is om goed te kunnen inspelen op de verschillende belangen die heersen binnen de maatschappij en in het bijzonder binnen de verzekeringssector. Wie jij ook bent en welke leeftijd, geslacht, etniciteit, partnervoorkeur, of arbeidsbeperking jij hebt, als je geïnteresseerd bent in deze baan en je jezelf in de functie-eisen herkent, nodigen wij jou van harte uit om te solliciteren.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.