VerzekeraarsInBeeld: 13 november nieuwe scores bekend

}
Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden, Log in om toegang te krijgen tot deze content
07-11-2018

Op 13 november is het zover: de nieuwe scores voor Verzekeraars in Beeld worden bekendgemaakt!

Hoe goed scoren verzekeraars dit jaar op klantgerichtheid ten opzichte van vorig jaar? Wie staat dit jaar op nummer 1? Wie zijn de stijgers?

Houd VerzekeraarsInBeeld in de gaten en dan weet je vanaf 13 november hoe goed jouw verzekeraar scoort. En gebruik de Vergelijker om verzekeraars met elkaar te vergelijken.

Jaarlijks onderzoek
Het onderzoek, in opdracht van het Verbond uitgevoerd door Kantar TNS, geeft de scores weer die klanten van verzekeraars geven aan zes aspecten van klantbediening: klantgerichtheid, deskundigheid, contact, duidelijkheid, vertrouwen en tevredenheid. De ruim 10.000 deelnemers aan het onderzoek mochten een cijfer geven van 1 tot 10. De gemiddelden hiervan vormen de ranglijst. Daarnaast zijn bijna 4.000 klantreactiesopgenomen op de website.

Cookies

{cookieText}