Skip to Content

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.
Verbond 04-2019 HR-1164.jpg

Algemene Ledenvergadering Verbond van Verzekeraars - Agenda met bijlagen

In deze ALV o.a.: het MLT 2022-2024 ('Samen Sterker'), aandacht voor klimaat en duurzaamheid (onder meer een inleiding van gastspreker Nikki Trip [Duurzame Jonge 100] en presentaties vanuit het Jongeren Innovatie Programma - JIP) en de stand van zaken m.b.t. de nieuwe verzekerings-CAO.

PIFI 2000X1080

Kennisbijeenkomst PIFI 2021

Ben jij benieuwd naar praktische uitvoering en toepassing van het in 2021 geactualiseerde Protocol Incidentenwaarschuwingssysteem Financiële Instellingen? Samen met onze partner Ekelmans Advocaten loodsen wij je in anderhalf uur door de belangrijkste wijzigingen, aandachtspunten en wetenswaardigheden. Je krijgt dilemma's voorgelegd, prangende vragen worden beantwoord en handvatten aangereikt.

Klachtbehandeling Shutterstock 1632237724 (1)

Maak van een klacht een kans!

De Gedragscode Klachtbehandeling heeft als doel zorg te dragen voor een klantgerichte klachtenbehandeling, waarbij de klacht van de klant correct en tijdig wordt behandeld. Eind 2021 zal de Stichting toetsing verzekeraars starten met het toetsen van de naleving van deze code.

Het is tijd voor begrijpelijkheid

Wat is de balans tussen begrijpelijk, helder formuleren en een oplossingsgerichte houding in de communicatie met klanten die een betalingsachterstand hebben? Door inzichten vanuit de wetenschap en de praktijk geven wij je tips, waardoor de financiële problemen van deze groep niet groter worden. En wij presenteren het communicatieformat om het proces bij wanbetaling duidelijk toe te lichten aan jouw klant.