Activiteitenoverzicht

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden, Log in om toegang te krijgen tot deze content
Klachtbehandeling Shutterstock 1632237724 (1)

Maak van een klacht een kans!

De Gedragscode Klachtbehandeling heeft als doel zorg te dragen voor een klantgerichte klachtenbehandeling, waarbij de klacht van de klant correct en tijdig wordt behandeld. Eind 2021 zal de Stichting toetsing verzekeraars starten met het toetsen van de naleving van deze code.

Shutterstock 1931518334

Jaarevent - Internationale veerkracht: hoe dan?

Wat doen de internationale verzekeraars om de veerkracht te vergroten van klanten, de samenleving en zichzelf? Wat kan Nederland daarvan leren? Daarover gaat het 1e webinar tijdens ons Jaarevent ‘Veerkracht door verbinding’. Aanmelden kan nu!

Nederland Crisis

Jaarevent - Hoe komt Nederland veerkrachtig uit de crisis?

Ingrid Thijssen (VNO-NCW), Jan van Zanen (Den Haag) en Tuur Elzinga (FNV) schuiven tijdens dit webinar aan aan de ‘Haagse Tafel’. Wat is er nodig om veerkrachtig uit de crisis te komen, nu en in de toekomst en welke rol kunnen en moeten verzekeraars spelen? Meld je nu aan!

Jaarevent Algoritme

Jaarevent - Big data challenge: Hoe audit je een algoritme?

Dit webinar gaat het over algortimes en hoe je die audit. Hoe helpt AI-technologie om schadeafhandelingen te verbeteren? Hoe dragen audits bij aan de betrouwbaarheid ervan? Met onder andere prof. Sander Klous en experts van KPMG.