Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden, Log in om toegang te krijgen tot deze content
Begrijpelijkheid In Communicatie.2000

Het is tijd voor begrijpelijkheid

Wat is de balans tussen begrijpelijk, helder formuleren en een oplossingsgerichte houding in de communicatie met klanten die een betalingsachterstand hebben? Door inzichten vanuit de wetenschap en de praktijk geven wij je tips, waardoor de financiële problemen van deze groep niet groter worden. En wij presenteren het communicatieformat om het proces bij wanbetaling duidelijk toe te lichten aan jouw klant.

Smart_City_LR_shutterstock_520499128.jpg

Smartreeks deel 3: Hyper personalisatie

Hoe verzekeren we onze samenleving van een makkelijker, veiliger, gelukkiger en meer verbonden leven? Vooral nu mensen in een omgeving verbonden met het internet wonen en werken. Welke manieren van datadelen bestaan er en wat kunnen verzekeraars doen binnen de grenzen van de AVG? In de Smart Cities serie hebben wij dit keer vier tafelgenoten, met elk een eigen perspectief op slim leven en werken.

Medisch_LR_shutterstock_653538934.jpg

Volledig automatisch medisch advies

Medisch advies automatiseren is nog niet zo eenvoudig. Het gaat immers om medische en dus vertrouwelijke data én om de gezondheid van de verzekerde. Wat zijn de gevolgen voor de klantbeleving, de verzekerbaarheid, de gelijke behandeling, de klant met het afwijkende risicoprofiel? De sprekers in dit webinar hebben hier ervaring mee.

onhandig communiceren (600x250).jpg

Livestream - Expertsessie HR tijdens coronatijd i.s.m. PROOF Communicatie

In tijden van verandering is een goede interne communicatie van wezenlijk belang. Wat kunnen we leren van de coronatijd? Wat is verandercommunicatie? En hoe doe je dat op een effectieve manier? Bea Aarnoutse, managing director van bureau PROOF vertelt je er alles over.