Activiteitenoverzicht

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden, Log in om toegang te krijgen tot deze content
Klachtbehandeling Shutterstock 1632237724 (1)

Maak van een klacht een kans!

De Gedragscode Klachtbehandeling heeft als doel zorg te dragen voor een klantgerichte klachtenbehandeling, waarbij de klacht van de klant correct en tijdig wordt behandeld. Eind 2021 zal de Stichting toetsing verzekeraars starten met het toetsen van de naleving van deze code.

_MG_1108.JPG

Nyenrode PE-programma Deskundigheidsbevordering voor Bestuurders

Module 'SDG in de praktijk' voor Bestuurders. Als bestuurder, toezichthouder of managing director bij een verzekeringsinstelling houd je met deze opleiding je sectorkennis up-to-date.

_MG_1108.JPG

Nyenrode PE-programma Deskundigheidsbevordering voor Toezichthouders

Module 'SDG in de praktijk' voor Toezichthouders. Als bestuurder, toezichthouder of managing director bij een verzekeringsinstelling houd je met deze opleiding je sectorkennis up-to-date.

Watersnood Limburg LR Shutterstock 2009402927

Water- en droogteoverlast en Technische verzekeringen

In 2003 bezweek na een erg droge periode een veendijk bij Wilnis. Een woonwijk werd hierdoor onder water gezet met veel schade tot gevolg. Wat was de oorzaak? Wie was verantwoordelijk? En wat leert dit ons met het oog op de watersnood in Limburg dit jaar? Wij praten je bij over de innovatieve ontwikkelingen, het real time monitoren van de snelheid en richting van grondswaterstromingen en hoe dit bijdraagt aan de veiligheid van dijken.