Skip to Content

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.
Directe schadeafhandeling shutterstock 600x250.jpg

Data aanlevering dashboard Directe Schadeafhandeling

Het Verbond organiseert 2 Q&A-sessies over data-aanleveringen in het kader van de Directe Schadeafhandeling. Tijdens deze sessies krijg je een korte toelichting op het dashboard en de dataleveringen én kun je terecht met al je vragen over dit onderwerp. Voor leden Verbond en NVGA.

talkshow.1000.jpg

Reputatie, omgaan met mediadruk (2)

Je hebt een reputatie-issue in beeld en dan belt een onderzoeksjournalist die het naadje van de kous wil weten. Of Radar nodigt je uit voor weerwoord in de studio. Hoe ga je daar mee om? Hands-on reputatiebeleid, daarover gaat dit drieluik met drie door de wol geverfde externe sprekers. In het tweede deel gaan we in gesprek met Telegraaf-onderzoeksjournalist Bart Mos. Hij houdt ons een spiegel voor en gaat in op het spanningsveld tussen journalistiek en woordvoering.

Directe schadeafhandeling shutterstock 600x250.jpg

Data aanlevering dashboard Directe Schadeafhandeling

Het Verbond organiseert 2 Q&A-sessies over data-aanleveringen in het kader van de Directe Schadeafhandeling. Tijdens deze sessies krijg je een korte toelichting op het dashboard en de dataleveringen én kun je terecht met al je vragen over dit onderwerp. Voor leden Verbond en NVGA.

Reputatie met smiley check.jpg

Reputatie in de praktijk (1)

Hoe herken je vroegtijdig reputatierisico's? Wat te doen als een onderzoeksjournalist je belt en hoe kun je van reputatierisico's reputatiekansen maken? Hands-on reputatiebeleid in een drieluik met drie door de wol geverfde externe sprekers. In het eerste deel de verfrissende inzichten van reputatie-deskundige Frank Peters op de trends in crisiscommunicatie en de to do's voor het beschermen van de reputatie.