Skip to Content

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.
Klachtbehandeling Shutterstock 1632237724 (1)

Maak van een klacht een kans!

De Gedragscode Klachtbehandeling heeft als doel zorg te dragen voor een klantgerichte klachtenbehandeling, waarbij de klacht van de klant correct en tijdig wordt behandeld. Eind 2021 zal de Stichting toetsing verzekeraars starten met het toetsen van de naleving van deze code.

Unsplash_vrouw_achter_laptop.jpg

Digitale toegankelijkheid: waarom, wat en hoe?

Is de website van jouw organisatie wel digitaal toegankelijk voor mensen met een beperking? En wist je dat dit wettelijk verplicht wordt? In dit webinar bespreken we o.a. het belang van digitale toegankelijkheid en praktijkvoorbeelden van een aantal verzekeraars. Dit webinar wordt ondersteund door een doventolk.

_MG_2457.JPG

Executive Insurance Program (Nyenrode)

Hoe kun je als (aankomend) bestuurder of beleidsbepaler een goede balans waarborgen tussen strategisch verandervermogen en operationele beheersbaarheid? Want net als in iedere andere sector verandert de wereld van verzekeraars in rap tempo en zijn er complexe, strategische uitdagingen. Samen met Nyenrode Business Universiteit hebben wij deze hoogwaardige leergang voor executive professionals in de verzekeringssector ontwikkeld.

UvA_ABS.jpg

Collegereeks Bedrijfsvoering van een Verzekeraar 2021-3

Het Verbond van Verzekeraars heeft samen met de Amsterdam Business School (Universiteit van Amsterdam) een unieke reeks van 6 colleges ontwikkeld waarin bedrijfsvoering van een verzekeraar uitvoerig aan bod komt.