Skip to Content

Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden Log in voor toegang of vraag account aan.
image-2018-12-06.jpg

Ochtendbijeenkomst 'Klachten de-escaleren'

Extra sessie wegens grote belangstelling! Hoe voorkom je dat een klacht uitmondt in een geschil? Welke rol speelt de klantbejegening daarin? Op 6 december bieden we klachtenbehandelaren handvatten om escalatie van klachten te voorkomen. Kifid laat ons de geleerde lessen uit de praktijk zien. Lees verder en meld je aan.

bijeenkomst 6 december umbraco.jpg

De risicomanager van de toekomst

De risicomanager van de toekomst Overal zijn risico’s. Tot welke onzekerheden leiden risico’s? Én welke kansen bieden zij? Wat is de rol van de risicomanager en hoe ontwikkelt die zich? Wat geen risico is?, u nu aanmelden voor deze Peer2Peer-bijeenkomst!

image-2018-12-06.jpg

Bijeenkomst Klachten de-escaleren

Deze middagsessie is vol. Wegens grote belangstelling wordt er een extra ochtendsessie georganiseerd. U kunt zich hiervoor nog inschrijven. Zie hieronder in het activiteitenoverzicht.

Edge of Amsterdam klein.jpg

Platform Jonge Verzekeraars - Met de klant naar een duurzame wereld

Hoe kunnen verzekeraars hun klanten helpen en stimuleren om duurzamer te leven? Wat vinden experts en welke ideeën heb jij zelf? Kom, luister & discussieer mee tijdens deze interactieve bijeenkomst!