Skip to Content

Moerman ging de uitdaging aan toen het digitale werkplatform Temper hem vroeg of hij een geïntegreerde verzekeringsoplossing kon bieden binnen het horecaplatform voor zzp’ers, de FreeFlexers. “De oplossing moest voldoen aan hun standaard van gebruiksvriendelijkheid,” zo vertelt hij. “En gebruiksvriendelijkheid daar staat de verzekeringsbranche niet perse bekend om,” zegt hij met een knipoog. “Het betekende dat de verzekeringsoplossing moest voldoen aan het flexibele en digitale karakter van het platform. En met een verzekeringsdekking die de gebruikers met een druk op de knop aan en uit kunnen zetten.” Het kwam erop neer dat Moerman, samen met Richard Arnold, een heel nieuw verzekeringsmodel moest bouwen. Ze ontwikkelden ‘from scratch’ een digitaal, on-demand antwoord op het traditionele verzekeringsaanbod: insurtech Alicia.

Meld je aan!

Waar Moerman tegenaan liep en andere tips en tricks om met embedded insurance aan de slag te gaan, hoor je op 25 november. Dat wil je niet missen, dus meld je vandaag nog aan voor dit inspirerende webinar!