Aanbevelingen betalingsachterstanden opgepakt

}
Op deze pagina is ook content beschikbaar exclusief voor leden, Log in om toegang te krijgen tot deze content
17-09-2015

Een zorgvuldige en effectieve aanpak bij betalingsachterstanden is zowel in het belang van de hypotheekverstrekker als de klant. Suggesties voor verbetering van deze procedures zijn dan ook door verzekeraars – voor zover betrokken bij dit onderzoek – reeds grotendeels opgepakt en geïmplementeerd.

Waar nuttig blijven verzekeraars die actief zijn in de hypotheekmarkt best practices met elkaar delen. Het Verbond van Verzekeraars heeft er dan ook vertrouwen in, dat een eventueel vervolgonderzoek van de AFM naar het bijzonder en preventief beheer bij hypoheken een positiever beeld zal geven.

Paul Koopman, woordvoerder
Telefoon: 070 - 333 86 98 of
06 - 537 25 923 (alleen voor journalisten)
e-mail: p.koopman@verzekeraars.nl

Aandachtsgebied:

pensioen, arbeidsmarkt, beleggingsverzekeringen, zzp'ers, uitvaart, klantbelang

Cookies

{cookieText}